😀UppehĂ„ll i vĂ€dret 😀

Ett tag pÄ eftermiddagen

blev det

lite uppehÄll i vÀdret,

soligt ocksÄ med

blĂ„ himmel. 😀🌞

Sen kom

molnen igen och  tÀckte

himlen o.

droppa regn.â˜ïžđŸ’§đŸ˜€

LĂ€mna ett svar

Reactions:

UpptÀck mer frÄn Susies vardag

Prenumerera nu för att fortsÀtta lÀsa och fÄ tillgÄng till hela arkivet.

FortsÀtt lÀsa