😀Har jag sagt att jag tycker om villalivet?😀🤔
Har ǰag sagt att jag tycker om villalivet. 🤔😀 Ja det stämmer och ǰag njuter.😀
Susies vardag
Har ǰag sagt att jag tycker om villalivet. 🤔😀 Ja det stämmer och ǰag njuter.😀
”Glad torsdag! Skiner solen hos er idag? ☀️” // Alfons Åberg
När jag är ganska säker på något, så ger jag mig inte riktigt lätt.🤔🤣😀 Nu var det frågan om året då Olof Palme blev mördad. 🤔 1986 sa jag, man var lite tveksam till det .🤔 Jag tog och Googlade, och visst var det -86.🤣 Ja det känns bra att …
Här skiner solen genom ett tunt molntäcke och omkring den finns en blå himmel. 🌞☁️Temperaturen är ungefär plus 17 grader. 🌞☁️😀
Hej, Vet ni att nu säger jag sommar god natt från mitt villarum.😀
Onsdagens Kloka ord och citat kommer här.😀
Ett tag på eftermiddagen blev det lite uppehåll i vädret, soligt också med blå himmel. 😀🌞 Sen kom molnen igen och täckte himlen o. droppa regn.☁️💧😀
Idag är det dags för en ny kampanj hos Oriflame. Så om du vill uppmuntra dig med att ta en titt i den nya , ja här kan du kika i den digitala. Hitta sommarems fina erbjudanden och fina produkter. 😊Denna gång deĺar jag bara den digitalakatalogen.😊
Det har varit lite mulet, regnigt och ostadigt väder.☁️💧💧Temperaturen är omkring plus 15 grader .😀
Min assistent skrev åt mig att akvariet var grön . Man blev tvungen att byta vattnet. 🐟🤔Så problemet med alger och grönt vatten fortsätter, det känns svårt att förstå vad det kan bero på.🐟🤔