😀 När jag slappnar av så flyter jag…😀
”När jag slappnar av så flyter jag…”😀// Herregud & Co
Susies vardag
”När jag slappnar av så flyter jag…”😀// Herregud & Co
Förra veckan satte vi med mor lite gullök ner i jorden. 😀Men idag märkte vi att fåglarna hade varit där och dragit upp en del av löken.🤔😀Ja sådant kan hända. 🤣🤔😀
Med mor var vi en sväng till Lojo, det kändes trevligt att vara till stan.😀Där hittade jag lite kläder åt mig som till och med var på rea.😀
Sommar solen skiner från en nästan blå himmel och vinden fläktar från sjön.🌞Temperaturen är omkring plus 23 grader.😀
Dagen var bra och skön. 😀 Härligt att vara ute i den friska luften hela dagen,😀 jag tyckte om det och känner mig lagom trött. 😀
Såhär på semestern försöker jag vara lite mobilfri och mindre på telefonen. 🤔😀 Ja idag har jag lyckats ganska bra.😀
Då jag satt på terrassen i min elrullstol, så fick jag se en ödla på golvet. 😀 Ja villalivet innebär att man lever mitt i naturen.😀
Här är en blå himmel med vita moln och solen skiner .🌞☁️Temperaturen är omkring plus 23 grader. 😀Luften är ljum, vinden likaså. 😀
Nu är magen mätt av pizza som grannen, min kusin lagade. 🍕😀 Ja det var gott. 🍕😀
”Nu är det tid för glädje!”😀// Herregud & Co