😀Det kĂ€nns bra att ha rĂ€tt đŸ˜€đŸ€”

NĂ€r jag

Àr ganska sÀker

pÄ nÄgot,

sÄ ger jag

mig inte riktigt lĂ€tt.đŸ€”đŸ€ŁđŸ˜€

Nu var det frÄgan om

Äret dÄ

Olof Palme blev mördad. đŸ€”

1986 sa jag,

man var lite tveksam till

det .đŸ€”

Jag

tog och Googlade,

och visst var

det -86.đŸ€Ł

Ja det kÀnns

bra

att ha rĂ€tt. đŸ€ŁđŸ˜€

LĂ€mna ett svar

Reactions:

UpptÀck mer frÄn Susies vardag

Prenumerera nu för att fortsÀtta lÀsa och fÄ tillgÄng till hela arkivet.

FortsÀtt lÀsa