đHar jag sagt att jag tycker om villalivet?đđ€ Har ǰag sagt att jag tycker om villalivet. đ€đ Ja det stĂ€mmer och ǰag njuter.đ Dela detta: Dela pĂ„ Facebook (Ăppnas i ett nytt fönster) Facebook E-posta en lĂ€nk till en vĂ€n (Ăppnas i ett nytt fönster) E-post Gilla detta:Gilla Laddar in ⊠LĂ€mna ett svarAvbryt svar