Kikar inđ Nu efter en skön kvĂ€ll med bĂ€sta sĂ€llskap â€ïžoch TV, kikar jag in hĂ€r pĂ„ bloggen. đ Jag Ă€r en som vill ge av min tid, dĂ„ Ă€r jag inte pĂ„ mobilen eller datorn. â TillbakaTack för din respons. âš Namn(obligatoriskt) E-post(obligatoriskt) Webbplats Meddelande Skicka Δ Dela detta: Dela pĂ„ Facebook (Ăppnas i ett nytt fönster) Facebook E-posta en lĂ€nk till en vĂ€n (Ăppnas i ett nytt fönster) E-post Gilla detta:Gilla Laddar in ⊠LĂ€mna ett svarAvbryt svar