🐩FĂ„glarna hade dragit upp löken đŸŠđŸ€”đŸ˜€

Förra veckan satte vi med mor lite gullök ner i jorden. 😀Men idag mĂ€rkte vi att fĂ„glarna hade varit dĂ€r och dragit upp en del av löken.đŸ€”đŸ˜€Ja sĂ„dant kan hĂ€nda. đŸ€ŁđŸ€”đŸ˜€

LĂ€mna ett svar

Reactions:

UpptÀck mer frÄn Susies vardag

Prenumerera nu för att fortsÀtta lÀsa och fÄ tillgÄng till hela arkivet.

FortsÀtt lÀsa